Deveniti clientul nostru

Daca doriti sa deveniti clientul ASBIS Romania va rugam sa ne transmiteti un mesaj in pagina de contact, pentru a primi toate informatiile necesare inregistrarii.

 

Service Dell

  

Produsele Dell ofera clientilor facilitati specifice, oferite de producator. In descrierea produsului de pe acest certificat veti gasi conditiile de garantie specifice pentru produsul Dell care il achizitionati. Conditia NBD presupune rezolvarea garantiei la sediul clientului, in a doua zi lucratoare dupa ce clientul a anuntat problema la numarul de telefon 0800 894 682; conditia CIS presupune rezolvarea garantiei de catre partenerul independent de service dupa ce clientul a anuntat problema la numarul de telefon 0800 894 682; conditia POW presupune rezolvare garantiei in termenul legal prin returnare la distribuitor.

Cum se poate verifica ce tip de garanție are echipamentul DELL achizitionat de dvs?

Va trebuie doar numarul serial al produsului (‘service tag’, intre 5 si 7 caractere alfanumerice fara spatii intre ele), pe care il gasiti pe Certificatul de Garantie primit odata cu produsul sau direct pe carcasa acestuia.

Trebuie apoi sa accesati link-ul Verificare ServiceTag de pe pagina web a producatorului si sa introduceti numarul serial al produsului.

Tip garantie: Next Business Day = NBD

Pentru o rezolvare rapida si eficienta, urmati pasii de mai jos. Nu duceti echipamentul de unde a fost cumparat, centrul de service va rezolva problema mult mai rapid.

Daca aveti probleme cu echipamentul achizitionat, va rugam sa apelati Serviciul de Suport  telefonic  DELL la numarul: 0800894682 (pentru Romania) apelabil numai din reteau Romtelecom

Programul de lucru  al Serviciul de Suport  telefonic  pentru acest Serviciu este 9.00 – 17.00 in fiecare zi lucratoare, cu exceptia sarbatorilor legale.

Procedura de rezolvare:

1. Inainte de a apela acest Serviciu, trebuie să cunoasteti următoarele informaţii:

    • Modelul echipamentului pentru care se solicita suport tehnic;

    • Numarul si data facturii cu care s-a achizitionat Produsul;

    • Seria Produsului (care se regaseste pe spatele produsului sau pe cutie);

    • Versiunea sistemului de operare instalat;

    • Numele de marcă şi modelul diferitelor dispozitive periferice aflate în uz (de ex. imprimanta);

    • Descrierea problemei şi a oricăror soluţii deja aplicate de Client pentru rezolvarea problemei;

2. Apelaţi dintr-un loc care să vă permită accesul fizic la produsul pentru care se oferă Suport, dacă acest lucru este necesar în cursul convorbirii telefonice. 

3. Trebuie sa colaborati cu analistul/operatorul în vederea diagnosticarii problemelor reclamate.

Mare parte din probleme se pot rezolva telefonic, cu ajutorul operatorului;

4. Daca defectiunea nu se poate rezolva telefonic, sub indrumarile operatorului, atunci un tehnician  autorizat DELL se va deplasa la sediul Dumneavoastra sa remedieze defectiunea reclamata.

5. Trebuie sa retineti numarul/indicativul apelului efectuat, pe baza caruia se va face reparatia.

6. Tehnicianul de service DELL are obligatia de a se prezenta la sediul Dumneavoastra a doua zi lucrătoare după terminarea apelului cu centrul de asistenţă pentru a remedia defectiunea.

Tip garantie: Carry In Service = CIS

Acest tip de garantie prezent la anumite modele de laptopuri, PC-uri si servere DELL (pe care o poti intalni si sub denumirea ‘return-to-depot’) presupune o rezolvare eficienta a problemei, asigurata de Centrul Autorizat de Service Dell Romania, conform procedurii de suport descrisa in continuare.

Programul de lucru este de luni pana vineri inclusiv, orele 9:00 – 17:00, cu exceptia sarbatorilor legale.

Deoarece in anumite cazuri problema se poate rezolva prin telefon, te rugam ca inainte de a contacta Centrul de Apel pentru Asistenta sa ai la indemana  urmatoarele informatii:
 - Denumirea produsului pentru care soliciti suport (exact cum apare in Certificatul de Garantie livrat cu produsul);
 - Seria Produsului (exact cum apare in Certificatul de Garantie livrat cu produsul);
 - Numarul si data facturii cu care ai achizitionat Produsul;
 - Tipul si versiunea sistemului de operare instalat;
 - Daca este cazul, numele de marca si modelul diferitelor dispozitive periferice pe care le folosesti (de ex. scanner, imprimanta);
 - Descrierea problemei si a oricaror solutii pe care eventual le-ai aplicat deja pentru rezolvare

Pentru a colabora cat mai eficient cu operatorul in identificarea problemei, te rugam ca atunci cand efectuezi apelul sa ai accesibil langa tine produsul pentru care soliciti suport.

In cazul in care problema nu se poate solutiona telefonic, operatorul iti va comunica cel mai apropiat punct de service unde trebuie sa duci echipamentul pentru solutionarea defectului reclamat.

In majoritatea cazurilor, vei gasi toate detaliile necesare in certificatul de garantie primit impreuna cu produsul respectiv.

Tip garantie: Parts Only Warranty = POW

Produsul se intoarce la distribuitor iar garantia se rezolva in termenul legal 

Portofoliu ASBIS Romania